Info
Auktionsbetingelser
Auktionsbetingelser - Posthistorie/Postkort
1. Salget er frivillig og tilmelding via Internettet er gratis.
2. De anførte vurderingspriser er i Danske kr.
3. Lottene vil blive solgt til højstbydende, dog betales der ikke mere end 10% over næsthøjeste Bud. Salgsprisen tillægges 20% salær. Bud under vurderingsprisen har ringe chance for at bliver accepteret og kan kun afgives skriftligt. I tilfælde af to ens bud, vil først indkommen blive foretrukket. Der opkræves ikke moms.
4. Vi forbeholder ret til at afvise bud.
5. Salget finder sted som angivet i katalog eller på www.stamps.dk, hvor det er muligt at afgive bud pr. post, telefon, fax eller E-mail indtil kl. 20.00 på auktions-dagen. Der kan også afgive bud via Internettet på www.stamps.dk. Her slutter budgivningen for lot nr. 1 - kl. 21.00 og fremefter indtil sidste lot omkring kl. 23.00. Lot med bud indkommet indenfor de sidste 3 minutter før sluttid, bliver forlænget med 3 minutter efter det sidst indkommende bud.
6. Alle lot kan efter aftale besigtiges på vores adresse, samt på www.stamps.dk.
7. Efter salget fremsendes faktura, som bedes betalt ved modtagelsen, hvorefter det købte fremsendes. Køb over 1500 kr. sendes pr. rekommanderet brev, hvis ikke andet er aftalt. Faktura vil blive tillagt porto samt eventuelle betalingsomkostninger. Betaling kan ske pr. giro, check eller bankoverførsel.
8. Ejendomsretten til det købte overgår først, når fuld betaling er erlagt.
9. Eventuelle reklamationer bedes meddelt os omgående
10. Der er 14 dages returret efter modtagelsen af lot.
11. Der tages forbehold for evt. fejl i beskrivelsen, trykfejl i kataloget samt farveunøjagtigheder.
12. Afgivelse af bud sker i anerkendelse af disse salgsbetingelser.